Posthoornstraat

Rotterdam, 3011WD

+1 (646) 233-2273

+31-1-03075858

Cloud Primero: Reimagining Business For Hyper Performance

October 20, 2020

Posthoornstraat

Rotterdam, 3011WD

+1 (646) 233-2273

+31-1-03075858

Salesforce

Salesforce, een Fortune 100 bedrijf, is één van de grootste en snelst groeiende CRM’s ter wereld. Wij hebben ervaring met verschillende Salesforce-projecten die onder meer betrekking hebben op de implementatie, advisering, beheer, ontwikkeling en integratie van aangepaste modules/apps.

Wij streven ernaar u te helpen bij zowel kleinschalige implementaties, geschikt voor zowel kleine bedrijfssegmenten, als grotere projecten met complexe systeemintegraties, maatwerk softwareontwikkeling en datamigratie.

Wij zijn gespecialiseerd in diverse Salesforce componenten zoals Sales Cloud, Commerce Cloud, Community Cloud, Marketing Cloud, Einstein Analytics.

Sales Cloud is het oorspronkelijke CRM dat Salesforce in 1999 lanceerde. Als een van de grootste en meest innovatieve bedrijven is het een erfenis van Salesforce om zijn diensten te blijven ontwikkelen en altijd te streven naar het creëren van gemak voor gebruikers. Het maakt niet uit of u een product- of serviceaanbod hebt, uw verkoopteam werkt altijd als de brandstof in de aderen van de organisatie. Het is heel gebruikelijk dat verkopers veel tijd besteden aan het beheren en documenteren van verkoopgesprekken en het is moeilijk voor hen om alles op de hoogte te houden en hun inspanningen te richten op het tegelijkertijd doen van de daadwerkelijke verkoop.

Sales Cloud kan verkoopteams helpen orde te scheppen in deze chaos en zorgt tegelijkertijd voor een beter sales management. Sales Cloud is een cloud-gebaseerde oplossing, zodat iedereen van het team toegang heeft tot de gegevens vanaf elke locatie en elk apparaat. Sales Cloud biedt de ondersteuning tijdens het gehele verkoopproces, van lead tot engagement tot upsell. Het beheert al uw contacten, kansen en alle relevante informatie over elke potentiële klant onder één dak.

Om ervoor te zorgen dat Sales Cloud een echte impact heeft, is het belangrijk om deze te modelleren op basis van de zakelijke behoeften, die per sector kunnen verschillen. Wij kunnen u helpen bij de implementatie van een Sales Cloud-oplossing die gebaseerd is op de individuele behoeften van uw verkoopteam en de bedrijfsdynamiek van uw branche.

Service Cloud is een van de belangrijkste en meest gebruikte onderdelen van Salesforce die gericht is op het leveren van een uitstekende service met als resultaat klanttevredenheid en klantbehoud. Volgens McKinsey & Company is 70% van de aankoop ervaringen gebaseerd op hoe de klanten zich behandeld voelen. Een goede aftersales service op een tijdige manier slaagt er dan ook altijd in om het succespercentage naar een hoger niveau te tillen. Met Salesforce Service Cloud kunnen bedrijven hun klantenservice overal en altijd beheren. Salesforce Service Cloud stuurt uw klantvragen door naar het relevante teamlid, ongeacht het medium dat uw klant gebruikt om zich met u te binden. Het kan uw website, live chats of zelfs social media zijn.

Cloud Primero begrijpt hoe belangrijk deze fase voor elk bedrijf kan zijn en daarom zorgen we voor een naadloze implementatie van Salesforce Service Cloud om een win-winsituatie voor onze klanten te creëren die is afgestemd op de bedrijfsbehoeften.

Vandaag de dag is de betrokkenheid van klanten belangrijker dan ooit. Om de klanttevredenheid en het opbouwen van langdurige relaties te verhogen, is het van cruciaal belang dat bedrijven hun klanten eraan blijven herinneren dat ze tot hun dienst staan en hen waarderen. Salesforce Community Cloud is een van de meest effectieve manieren om met de klanten in contact te komen en blijven. Via Salesforce Community Cloud kan met slechts enkele muisklikken een community worden gecreëerd waar de gebruikers met elkaar kunnen communiceren en hun ervaringen kunnen delen.

Dit is een geweldige manier om feedback van klanten te verzamelen en waarde te bieden aan bestaande en potentiële klanten. Ervaren professionals bij Cloud Primero zorgen ervoor dat klanten kennismaken met Salesforce Community Cloud om de betrokkenheid van klanten te vergroten.

Er zijn een aantal tools beschikbaar in Salesforce Marketing Cloud waarmee klanten op een zeer persoonlijke manier kunnen worden bereikt. De e-mail studio van Salesforce Marketing Cloud kan worden gebruikt om gepersonaliseerde e-mail marketingcampagnes te maken. Volgens RedPoint Global verwacht 63% van de consumenten personalisatie als een standaard dienst en denkt dat ze als individu worden herkend als ze speciale aanbiedingen ontvangen. Advertising Studio van Salesforce Marketing Cloud is een krachtig digitaal advertentieplatform voor marketeers dat helpt bij het verbinden van klanten via verschillende digitale reclamemedia.

Bij Cloud Primero hebben we ervaren professionals die niet alleen Salesforce Marketing Cloud implementeren, maar ook advies geven aan bedrijven die de verschillende toepassingen ervan in gebruik willen nemen.

Volgens Attomdata ziet 75% van de bedrijven een grotere betrokkenheid bij het gebruik van datagestuurde marketing. Om dit doel te bereiken stelt Einstein Analytics met behulp van AI en de gebruikte algoritmes haar gebruikers in staat om gegevens te verzamelen en te interpreteren.

Die gegevens worden vervolgens gebruikt om verschillende trends te interpreteren. Ook kunnen belangrijke verkoop- en marketingstrategieën opgebouwd worden op basis van deze statistieken. Cloud Primero begrijpt het belang van data en onze Einstein experts zijn bedreven in het implementeren van Salesforce Einstein Analytics.

einstein-analytics

Onze aanpak

Onze diensten

Uitvoering

De engineers en business analisten van Cloud Primero hebben zich sterk gemaakt voor de implementatie van de meest diverse SaaS-platforms in verschillende sectoren en bedrijfsgroottes.

Opleiding

De trainingen zijn ontworpen door Cloud Primero om de eindgebruiker te leren hoe de nieuwe technologische tools het bedrijf efficiënter en de werkzaamheden voor de eindgebruiker gemakkelijker maken.

Ontwikkeling op maat

Cloud Primero’s engineers kunnen u helpen met maatwerk ontwikkeling voor modules, applicaties, middleware, integraties en desktoptoepassingen.

Terugbelverzoek

Wij geloven in goede gesprekken en goede gesprekken kunnen leiden tot grootse dingen.

Vul het formulier hiernaast in en één van onze business analisten zal u terugbellen om de mogelijkheden te bespreken waarmee we uw zakelijke ambities kunnen realiseren.

U kunt ons ook per mail bereiken:
contact@cloudprimero.nl

NL: +31 1 03075858
US: +1(646) 233-2273

Top